Door:
Erik Kroon
Hoe organiseer ik een succesvolle relatiedag?
Geplaatst op woensdag 28 januari 2015Om je relaties goed te bedanken én succes te boeken is het belangrijk om een passende relatiedag te organiseren. Denk goed na over welke contacten je graag wilt bedanken en natuurlijk met welk evenement je een echte waardering uitspreekt naar je relaties toe.
Geen idee waar te beginnen? Gelukkig heeft SOS Events jarenlange ervaring op dit gebied en heb ik een leidraad geschreven voor een goede organisatie van jouw relatiedag!
Download dit ebook vol handige tips voor een succesvolle relatiedag!
Hierin vind je waardevolle tips om je relaties te bedanken met een gedenkwaardig evenement. Zo voorkom je dat er dingen niet geregeld zijn of dat het uitje niet aansluit bij je relaties. Met deze handige tips zorg je voor een geslaagde relatiedag.
Inhoud:
01) Doelgroep bepalen
02) Doelstelling bepalen
03) Groepsgrootte van de relatiedag
04) Budget bepalen
05) Benaderen van je relaties
06) Wat zeg je wel en wat doe je niet?
07) Een goodiebag, is dat echt nodig?
08) Aftersale
09) Informatie of even sparren?
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat het me gerust weten, via een mailtje, Twitter of Facebook. Denk je dat het ebook ook van waarde kan zijn voor vrienden, familie of collega´s?
Deel het gerust!
Veel succes en leesplezier! En mocht je meer vragen of tips nodig hebben; wij helpen je graag!
Erik Kroon
Directeur SOS Events
Erik Kroon
Erik Kroon (1975) is sinds 1996 eigenaar van SOS Events. SOS verzorgt ruim 1100 zakelijke evenementen per jaar, uitsluitend vanaf hotels en restaurants veelal op de Veluwe. Deze evenementen worden grotendeels via 70 websites gegenereerd, waarvan www.bedrijfsfeest.nl de grootste is. Erik was in 2006 finalist Entrepreneur of the Year en in 2003 finalist ondernemer van Gelderland.Wat vindt u van dit verhaal? Reageer hier:
Laatste Blogs
05-03
Teambuilding op de Veluwe? Het...10-02
Schindler Familyday!27-01
Grote kans dat je volgende uit...09-01
Klachten voorkomen? Doe een in...08-01
Waarom RentSeeDo mislukte06-01
Verzekeraar helpt mijn bedrijf...14-08
Outdoor is het nieuwe indoor09-08
Waarom bedrijfsuitjes niet mee...12-02
Pretpark of SOS Events02-08
Top 10: Populairste bedrijfsui...